Halu oppia juoksemaan!

Mä on niin anti-juoksija. Jo monta vuotta haaveillut, että siitä saisi ihanan harrastuksen, mutta pyh ja pah. Vieläkään en oo syttynyt. Johtunee siitä, että koskaan en pääse alkua pidemmälle.

Nyt on kuitenkin ottanut tavoitteeksi juosta kolme lenkkiä viikossa. Kaksi tasavauhtista ja yhden mikä sisältää kovempia vetoja väliin. Tässä suunnitelmassa aion nyt pysyä ja katson, josko se juoksukärpänen purisi tähänkin mimmiin.

Toukokuun lopulla ollaan menossa tyttöjen kanssa juoksemaan Naisten10. Siihen nyt ei kovasti tarvitse harjoitella, kyllä mä maaliin pääsen :) Olisi vain kiva juosta matka kevyellä fiiliksellä ja hymy huulilla. Tämän takia nyt pieni loppukiri.

Lenkkarit mulla on tuhannen kuluneet ja uudet menikin tilaukseen tänään. Kokeiluun lähtee nämä karkit! Asics GT 2000 3.

Kuva napattu Stadiumin sivuilta

Oon vannonut Niken nimeen jo vuosia, mutta nyt tämä lähti kokeiluun. Saa nähdä oonko tyytyväinen, vai vaihdanko kohta taas Nikeen. Nikeltä oon käyttänyt Free mallia, joka tuntu nyt kuitenkin ehkä vähän liian kevyeltä juoksuun niissä maastoissa missä mä yleensä talsin. Haluan vähän tukea jo näille mun vanheneville koiville :) Rfeet tuppaa kulumaan myös nopeesti, sillä sora tunkeutuu kengän väleihin ja kuluttaa pohjaa suht nopeasti. Salilla edelleen tykkään käyttää Niken Free-malleja.

Nyt vaan odotellaan, että uudet kengät kolahtaa postiin, niin pääsen testaamaan käytännössä. Sen aikaa jolkotellaan vielä vanhoilla :)

Kommentit